Larsdotter är sjukt pumsig och ynkligt myssjuk nu..


Just nu skulle jag vilja ha en stor säng, eller ne jag skulle kunna ta en lite säng med.
Bara det är ett stort pluffsigt och kallt täcke i sängen.
Sedan ett fönster som är helt öppet, åh utanför ska det verkligen ösregna!!
En naken karl kropp bakom mig. Så klart en ADHD sked..

Att bara få ligga där, känna doften från regnet och höra hur det smattrar när det landar.
Höra andetagen och känna dem av person nr2.

En arm om en som gör att man känner sig liten och ynklig, men väldigt trygg och avslappnad!

Jag skulle nästan kunna offra mitt löshår för att detta skulle hända mig just idag, nu...

På min semester kan jag få det då?

Ställer du upp med mig?

 


BRING IT.
BY: emelie

jag är all in :d

är dock inte man,har inte så goa armar.. mjuka är dom dock.

2010-07-20 17:28:11
http://emsiiiis.blogg.se/
BY: hemlig beundrare

jag ställer upp

2010-08-16 12:27:00

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: