Larsdotter fixar, hoppas och längtar


Soligt som fan har det varit idag, men det är ju alltid så då man jobbar, sedan så fort det slår över klockan 1600 på fredag då kommer två dygnsregnmolnen..

VAD FAN HANDLAR DET OM VAH VAH VAH?

Idag tog fixade man semestern för sommaren!
Whoop whoop längtar som attan, första veckan i augusti då ska jag befinna mig i underbara Sverige, men vart i landet har jag ingen aning om än..

Fett sugen på att dra på Uppsala reggeafestival, skulle bli riktigt fett och nice!!
Men man vet ju aldrig vad som sker, men det blir nog fett som fan :)

Nu blir det vila lite, se en film sedan ska jag nog fixa mig för att gå ut och ta en öl i kära vänners sällskap och skåla för er alla idioter som röjer på gatufesten era as!!

Resten av veckan blir det övertid övertid övertid..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: