Löshårsgnällande Larsdotter utan jobbmoral, men peppat festhumör


Gå och kör upp nått taggigt, vast och stål hårt i röven..



Igår så satt jag i mitt nya löshår, sjukt skönt men hade ju varit fett mycket skönare om de hade skickat rätt färg till mig och inte en as mörk och varm...
Åh ne jag skickade inte tillbaka det eftersom att då kommer det ta tusen år tills jag får det nya och jag har inte tid eller ork att gasta runt utan löshår...

Så nu måste jag färga mitt hår, tona löshåret åh det är så fett jävla drygt!!!

Nog gnällt om det, tackar sötaste Mariah för hjälpen och du var jätte jätte duktig baby :)

Sitter på jobbet med NOLL jobbork, surfar istället.. DÅLIG JOBBMORAL IDAG JA!!

Malin har iaf kommit så kanske blir lite roligare nu!
Håller även tummarna för att vi har god mat idag här på jobbet, troligt..?

Ah jag spricker kan tiden gå, snart då jävlar Alarmet mitt :D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: