Ooopps i did´t agian... Men gud vad hemskt lr?


Ja vad ska jag säga?
Isdrottningen eller hur var det vi sa?
Sorry Frugan, den lilla mullinu tiden kan nu vara över, men inte min mullinu tid med dig så klart, den kommer vara för evigt..

Jobbat 13 timmar idag, känns som jag jobbat ja kanske 7, så det är fett skönt..
Gillar verkligen mitt jobb och mina jobbar kompisar fett mycket..
Om detta ändå vore i sverige hehehehehe! Men man kan ju inte få allt..

Efter jobbet hoppade man snabbt in i duschen, sedan begav vi oss till sofienbergsparken för attta nå öl och bara chilla!
Fett nice, nu sitter jag hemma täpt/rinnande snor och helt jätte deprimerad...
JAG HAR INGEN NÄSSPRAY..

Det första jag ska göra imorgon innan jobbet är att gå åh köpa nässpray på 7/11 VIKTIGT!! Kommer vara den dyraste nässprayen i mitt liv...

Neh nu ska jag hoppa i säng bara för att vara duktig :)

Natti nuffsan..

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: