Bjarne var min vän och jag var bjarnes vän för väldigt många år sedan


*Gäsp* aaah jaha då var det god morgon då....
Yepp lyckades somna och vakna nu!
De enda positiva är att huvudvärken är borta, äntligen!

Men vart är min sambosyster och hennes vän?

Neh ska ta och kliva upp göra nudlar och majs, eller pommefrits och cream frech hmm undra vilken de blir :P

BTW, visste ni att i sommar så kommer de lägga ner en sida som har betyt väldigt mycket för oss, en sida som man har besökt tusen gånger, en sida som har gjort så man haft kvar vissa kompisar, en sida som har fått en att älska när små fotsteg trampar eller går, eller en flaskpost skackar till, men även en sida som man lämnade för sjukt många år sedan, där mitt smeknamn var det tuffa Ems_666..

Självklart snackar jag om LUNARSTORM!!

Så nu vill jag bara tacka lunarstorm för den fina tiden vi hade ihop och för det den gjorde för mig ;)

TACK LUNARSTORM
PS. Jag hade även ett Lunarstormkontantkort hahaha DS.

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: