Det bästa facket [] åh jag kommer inte byta, då byter jag hellre fack [] partner


Men SERIÖST blir så jävla trött på vissa betenden att jag bara vill spy!

Ja ni är i detta fack [] och ni ska vara i det facket [] och inte i nått annat fack [], jag vet!!
Båda ville ju vara i det facket [] ni är i nu, inte i nått annat fack []...

Åh det jag tycker är den sköna grejen med att veta vilket fack [] man är i.
Är att då kan man släppa allt spelande, sluta vara tuff, dryg, allmänt fjantig, mm.
Bara vara sig själv och kunna göra det man vill!

För har man det facket [] så kan man sluta spela, åh man behöver inte sätta upp en fjantig fasad/mur nån gång då och då för att man är rädd den andra ska vilja hoppa ner i ett annat fack []...

Släpp de andra facken [] ni har ett fack [] redan!

Detta gäller så jävla mycket från vänner - kk´n - familj osv..




BRING IT.
BY: Big Boy

Hur hög var du när du skrev det här inlägget?

2010-06-23 08:23:43

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: