Dödskrök med KB och idag blir det ingen tidig hemgång..


Går dagen vart så klart fullt ös i en park!
Hade jätte skoj med sjukt mycket folk, alltid roligt med nytt folk.
Moms hemgjorda vin slank ner i magen med radar fart, alla gillade det ska du veta Mom :) Hihihi

Gick senare på ett ställe som heter Qadizi men när vi kom dit så hade jag så stört ont i magen att jag knappt kunde andas..
Kan ju ha berott på att man bara hade druckit öl vin och sedan bara ätit tre hårdbrömackor med leverpastej och gurka på..?

Så jag slängde in handduken och drog hem!

Idag drog vi så klart till en park där vi solade drack öl och åt glass..
Även att jag har fått färg som fan, har fan aldrig blivit så hära brun så fort på en sommar någonsin? Stört..

Nu ska jag fixa mig sedan blir det dödskrök :D

Ps Alkohollås på mobilen JA TACK ds


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: