Larsdotter är en lördagstant denna lördag..


En timme kvar innan allt folk börjar rulla in här i Sarajevo, hmm och vad gör jag?
Jo jag sitter i sängen ofixad och helt opeppad.!!?!

Hatar då man känner så hära för det slutar alltid med att jag skiter i allt och stannar hemma!
Rätt less att jag inte har nå pengar på min norska mobil så jag inte kan få tag i nån heller :(

Idag är en dag då jag vill vara hemma se film, gud vilken party dödare!!!

- Så denna kväll slutar antingen i att jag stannar hemma (skit tråkigt)
- Jag försöker dricka och ha roligt, men kommer hamna efter alla andra ändå (cp tråkigt)
- Dödskrökar som en idiot och mår skit dåligt (stannar hemma eller spyr ute)
- Eller så peppas jag upp i sista minut och det blir dyng skoj (skoj)

Vilken det blir är den stora frågan...


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: