Men era jävla horungar..


Så var det en ny vecka, fyra arbetsdagar kvar sedan är det helg igen och vad betyder det?

DÖDSKRÖCK...

Helgen som var, fy fan vad rolig och utspårad den var..
Fredagen: Var det räkbåten, där man så klart lyckades spilla ut ett helt glas vin utan att smacka på det.. Skit fan men tur det var gratis ;) Sedan drog vi och mötte upp Mange mm på Sarah´s tält, så sjukt fett nice ställe..
As nice musik, mysigt som attan, bra sällskap. Men vart dock en teuqila för mycket för mig så jag ville gå hem..
Skrattade så jag höll på att dö när jag kommer hem åt Mange och Jesper..

Lördagen: Då var det bara att kliva på igen, satt och drack lyssna på bra musik.
Sedan gick vi för att möta upp innebandylagen som hade haft lagfest..
Mötte dem på en krog doktor jackels, dansade så fett mycket att det bara rann svett om en..
Ful/sharad/dans, vi bjöd totalt på oss själv, killar som tjejer..

Söndag:
Vaknar upp av att jag är så dyng dålig, att jag lägger av en riktigt film spya... Prickade dock toan :D
Sedan ska man lägga sig och somna upp, neh då dessa två damp idioterna Mange och Jesper sitter och sjunger balader för full hals, tictanic låten en av tre..
Somnade tillslut om då dårarna gick på fotboll..
Vaknade 1430 typ, då vart det mat, sedan dog jag igen, såg fotboll sedan tittade vi på film och myste.
Sedan var det bara att bege sig hem, för en ny arbetsdagsvecka!!

Tackar alla störda idioter för helgen!!

BRING IT.
BY: nicco

jag vet inte riktigt om jag tycker om dödskröken..!!!! chilla köttet emm! alla blå

2010-06-14 23:55:55

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: