Park häng och balkong häng med HB


Har nyss kommit hem, shit har fan varit ute hela långa dagen och bärnnan börjar ta sig, tummen upp för det!
Drog först till quba parken med Marre, Nina och Hanna så efter ett tag kom HB dit, kul att se han!
Sist jag såg han var ju i underbara Åre..

Drog på oss cocosolja och stekte gärnet, efter ett tag drog de andra på jobbet så jag och HB drog till stan för att han skulle visa mig skatteverket eftersom vi så klart inte hann dit idag heller...

Efter det drog vi en jävla rundtur genom stan, drog på macdonalds köpte en mcflurry, sedan hem till hb för balkong häng, låg där ett bra tag drack öl och mådde gott..

Sedan kom hans sambos hem vart lite mer öl samt kaffe sedan lite youtube fun...

Nu är jag hemma ska hoppa in i duschen sedan ska vi DÖDSKRÖKA :D

HADE ;)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: