Räkbåten här kommer jag!!


Är så sjukt peppad för imorgon, det kommer bli så fett jävla roligt att jag tror jag dör!
Jag vill bara gå och lägga mig nu så det är imorgon..

Det kommer bli så grymt mysigt en båt, vatten, räker och öl fan kan det bli bättre..
Jo med en sak men sådant har jag slutat med.

Jag slutar 1600 imorn då bär det av in till stan, måste även ta med mig kläder till jobbet så jag kan svina om där.
Sedan blir det nog att åka in ta en öl nån stanns innan båten.

Sedan båt tur efter det ska jag ut :P

Whoop whoop på nya ställen, Bryggan eller kanske nått Onkel konkel..
Jag bara följer med så visa vägen för mig :D

Ahhh vad ska jag ha på mig? Hur ska jag ha håret? Ahh Kan det va fint väder imorn,..
Nu ska jag välja kläder :P hihihi!

Dödskrök

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: