Så har man gått och blivit utlänning då..?


Oslo, där befinner jag mig nu..
Har flyttat hit, åh det är helt sjukt, har fan inte fattat än att jag har flyttat från Sverige lixom!!

Kom hit igår, i full panik åkte dirr till Jobzone, på en intervju.
Sjukt tur jag hade Cattis, Dolce och Dolce´s Sis med mig som hittade, för annars hade jag nog hamnat i throndheim eller nått dylikt!

Aja var på intervjun, sedan gav vi oss vidare för att hitta mitt hem..
Då ringer telefonen och jag fick jobbet och han bah du börjar jobba imorn...!

Så sammanfattning om vad som hänt:
  • Jag flyttade hit till Oslo igår
  • Jag va på intervju igår
  • Jag fick ett jobb igår
  • Jag gick över hela Oslo och svättades som en gris, då det är utlandsvarmt här
  • Jag fick en familj på 5 tjejer
  • Idag började jag mitt nya jobb (Hanna fick hålla mig i hande till jobbet så jag skulle hitta)
  • Jag åkte tunnelbana själv
  • Jag gick från tunnelbanan till våran läga själv
  • Jag hade glömt nyckeln hemma, så jag kommer inte in i proten
  • De jag bor med jobbar eller svarar inte
  • Jag hittar grann killarna som jag träffade första gången igår och får gå hem och hänga hos dem istället
  • Jag har en blåsa på tån
  • Jag blåste upp min 120 uppblåsbara madrass för MUN...
  • Jag fattar ingen norska
Mitt nya liv, hur ska det gå :P?

Inflyttnings fest på fredag fett nice, jobbar ju endast vardagar på mitt jobb åh det är KUNG!!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: