Sarajevo är just nu lugna gatan

Ännu en dag har passerat och ännu en dag närmare helgen..

Idag gick dagen fort på jobbet, hade lite mera att göra vilket var skönt!

När man kommer hem till Sarajevo så har tre av sambosystrarna åkt hem till Sverige vilket har gjort att det är väldigt tomt här hemma.. Men som tur är kommer de hem på lördag :) SKÖNT!!

Är nog att jag inte känner nån...

Imorgon ska jag och tre till tjejer på jobbet, som är anställda via Jobzone åka ut på en räkbåt, vilket innebär att när vi slutar så ska vi bege oss ner mot båten, äta räker mm dricka vin och öl åh åka runt i en stor båt med massa andra jobzonare GRATIS!!

Ska bli skit skoj...

Neh nu ska jag vila lite, haft huvudvärk nu sedan igår vid 1700 inte så värst trevligt...

Nicco japp det gör jag, åh fan vad skoj att du gör det med, skriv mail och uppdatera mig nu då du inte skriver blogg längre..


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: