Ska aldrig mer vara snäll med en fågel i hela mitt liv..

Går vi till parken för att se fotboll, då måste man gå in på ett område, åh då vi har med oss öl så funkar ju inte det. Så vi sätter oss i parken utanför..

Drar ut en filt och myser gärnet..
Tills det är massa IDIOTER som kastar mat åt fåglarna, så det kommer ju tonvis..

Jag sitter as rädd i panik och upprepar samma mening om att "snart får jag fågel skit på mig".
Åh KB och Nina sitter lugnt nej det händer ju aldrig....!

Känner en tyngd på min axel och frågar i panik, var det en skit??
De två mupparna börjar så klart att as garvar och säger JAAA!
Jag sliter av mig tröjan och gastar till Nina att jag ska hennes tröja, som tur var så får jag det!!
Då vill jag gå hem, men de vill så klart inte mupparna..


Så vi sitter kvar.. Går inte ens 10 minuter så skvätter KB till och jag bara tänker för i hela helvete..
JAA men tro inte på fan att fågelfitterna har skitit på mig IGEN..


Hallå 10 min och engång till.. Axeln och Benet..
Då klev jag upp åh sedan gick vi äntligen hem!!

Död till alla horfåglar, ska aldrig mera vara snäll åt en fågel....

(Frugan tror de gav igen för våran fiskmåsjagarafton..
http://emelielarsdotter.blogg.se/2009/july/skargardsmaskycklingrace.html)


BRING IT.
BY: nicco

hahahhahahahhahahahhahahahhahahah

2010-06-16 01:17:06

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: