Svensson liv fast i norge..


Denna dag gick fan cp segt, men kan ha med att göra att vi har så stört lite på jobbet att göra...
Hoppas det är bättre imorn, åh imorn slutar jag 1600 så skönt :)

Var på skatteverket idag och skaffade skattekort, så nu ska man bara vänta på det innan man ska kunna gå på banken och fixa bankkonto så man kan få in nån lön :P Whoop whoop

Pesa jag bor mitt i Oslo kan inte förklara på nått annat sätt, för jag tror inte riktigt du vet var gatorna är va ? :P hahahah! Tänkte du på då btw? ska du flytta hit komma hitt hehe ;)

När jag kommer hem, ligger de tre dödasillar i vardagsrummet iaf, min choklad är typ uppäten (snopet och inte okej), vill inte väcka bönerna heller för att hitta kontrollen så nu sitter jag i Kb´s rum, men vill så gärna bara dö med framför tv så snart ska jag gå in och leta dosan...


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: