Vafan redan onsdag, två dagar kvar till helg då, fetth


Så sitter man själv i vardagsrummet vårat!
Tv står på väldigt tyst, man hör alla bilar som åker förbi här nere...

Har jag berättat att det ramlade ur ett fönster hos oss i helgen?
Vi har inner och ytter fönster, det yttre bara rasade ner rätt på utgården, brevid en tjej som stod där nere, livsfarligt!!

Men så är det i Sarajevo ;)
Har sin charm med vill jag lova, men planen är att vi ska åka på ikea och handla lite mera saker..

Saknar mina sambobröder från Åre så sjukt otroligt mycket, alla de pojkarna har en väldigt stor plats i mitt hjärta och kommer alltid ha det! Hoppas verkligen ni kommer ner till Oslo, för fan vad lycklig jag skulle bli då!

Ska väl gå och lägga mig, men fan känns så fett ovärt, var ju och dog idag efter jobbet, så jag har ju sovit nån timme!

Funderar på att söka ett till jobb btw så jag kan jobba kvällar och kanske helger, eftersom det senaste jag jobbar nu är till 1800.. Men ska styra och se lite mer på den fronten!

Blir mycket lall i mina inlägg nu för tiden, men det är för att mina nära och kära ska få bli uppdaterade av vad som händer i mitt liv här i Norge!

Neh nu dunar jag då!

(inte vårat hus, taget från google)

 


BRING IT.
BY: pesa

var i oslo bor du?

2010-06-09 10:02:10
http://gemig.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: