För lite tid, för mycket saker, för få emelie för många måsten...

Shit shit, shit... Jag är så stört stressad att jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Känner inte att jag har tid att vara kvar här i Åre, har inte tid att vara hemma, utan jag måste ut på vägen, påväg ner mot mitt mål.. Fan vilket bök och stök det måste vara innan man kan börja njuta av vissa saker! Men jag tror på det och jag hoppas att det kommer vara värt det!! Fan åka hem till Sundsvall, vet att det inte kommer få mig att bli lugnare eller må bättre men har så sjukt mycket saker som jag måste göra där innan jag kommer kunna dra.. Snakade med Hanna idag med och hon säger jag kommer älska min nya hemstad, så det känns ju lite betrygande måste jag ju säga :D Åhh saknar dig proppmaja! Fan många saker som händer nu alltså!! Neh nu ska vi tydligen ut i snön och leka!!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: