Håna eller hångla??

Whoop whoop.. Jag tror att underbara majsans tips funkar :) Japp jag lever fortfarande, är fortfarande kvar i Åre. Sässongen är dock slut här och det börjar bli väldigt deprimerande och tomt i byn... Men vi falken folk kämpar fortfarande på och gör det bästa av den sista snön som är kvar.. Backarna är med stängda men vi går skottar och har sjukt nice häng! Men nu börjar även min tid lida mot sitt slut. Sjukt tråkigt att lämna alla dessa underbara sambobröder som jag bor med, men har en känsla av att vi kommer mötas upp inom kort :) Nu bär det iaf av på nya äventyr, hel peppad men även sjukt stressad och lite smått panik slagen :) Nä nu får de va nog ska slå på ugnen sedan ska vi starta grilla och kanske ta oss en bärling!! Shit vad jag önskar jag kunde lägga upp en bild med.. Majsan tackar ängeln :)

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: