Hejsan Västerås

Och HALLÅ Frugan...

På vägen ner mot Västerås, så gick så klart bilmätaren sönder, åh jag får panik.
Tänk er själv, den står på lite ovan hälften, sedan sjunker den som fan, sedan upp igen åh sedan rätt ner i botten..
Ringer till Mami som en dåre, men tillslut räknar vi på ett ungefär hur långt jag kan köra, så jag skiter helt i mätaren..

Avfarten vi Uppsala missar jag så klart....
Sjukt jävla bitter och högljudt pratande med mig själv i bilen virrar jag runt i Uppsalas slum...
Men eftersom jag har haft en grym Mami så letar jag efter väg nr och hittar den tillslut, sedan vara det bara att gasa på :D

Kommer fram till min underbara fruga, då hoppar hon i bilen så samtidigt som vi ska uppdatera oss om massa saker från februari till nu, ska vi försöka hitta gula måsen!
Men vi hittade det efter många stopp, skratt och span, tar jag över kartan och hittar..

Frugan ska aldrig bli kartläsare.. Tar den rollen jag!!






BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: