Jag har ju faktisikt inge som hänger och dinglar mellan benen!


(Även att jag tryckte bort hela blogg sidan då jag hade skrivit detta inlägg, så jag måste skriva nytt och om)


Har suttit på stan med Niccohoe, Habibi och Tess hela dagen, har varit fett med nice och en massa massa tjejsnack. Det gillar vi!

Måste även säga fy fan vad skönt det är åh vara "tjejig".
För i Åre blir det lixom att man sätter på sig en mössa och en hoodie sedan är det klartth! Det är självklart inget fel med det, utan det är fett nice och skönt!

Men jag gillar ju att vara tjej, ha handväska åh tjejsaker, Ginahoe i själen trotsallt!!

Åhh imorgon får jag äntligen tillbaka mina "fingrar" så otroligt helpeppad på det att jag bara vill gå och lägga mig nu för att det ska bli imorgon :D Whoop whoop
Att äntligen kunna använda fingrarna vanligt!!

Tjeejjiiiig

 





BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: