Klockan är inget och jag har gjort tusen saker.. Shit

(Glömde publicera detta skrev det för två tre timmar sedan)

Imorse gasade jag iväg med KTK´n till Niccohoe, hämtade upp henne så begav vi oss till Birstah.
Gastade så klart in på Gina för att surra lite, kan ju inte hålla mig därifrån.

Niccohoe lämnade lite cv´s, sedan drog vi och skulle sälja Niccos cykel, så Cykel-Nisse köpte den av henne.
Sedan drog vi till Mom för att hämta mera cyklar, så höll vi på :P
Vi fastnade tusen gånger och hade ett jävla problem med ut och i med cyklarna i bilen.

Efter det så kom Sonja hit, så slingade jag och kilppte hennes hår, så klart vart hon skit snygg :)

Nu sitter jag här och andas ut lite med en Drpepper åh ska ta tag i mitt kråkbo till hår och det känns inte alls skoj, vet hur sur arg och bitter jag kommer vara efter ett tag... Stort minus, men vill man bli fin får man jävlar mig i helvete lida pin!!

Ohh men mina fingrar är tillbaka fett nöjd, vet en till som kommer älska att bli killad av dem :P

 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: