Men har jag mycket att göra, eller vill jag bara ha en ursäkt att inte göra nått?


Då jag snodde detta från en random blogg länkar jag ingen!

UTMANAD

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utaman 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

  1. Jag har inga problem att reapeta en låt hur länge som helst.
  2. Enligt mig så luktar kobajs GOTT!!
  3. Jag ska flytta ifrån Sverige...
  4. En av mina strösta önskningar är att ha små bröst..!
  5. Jag ska tattuera mig nästa vecka :D
  6. Mina vänner är världens bästa vänner.
  7. Jag har 8 syskon, åh jag är äldst!

Majsan, Älin, Nicco, Ronja, Pesa




BRING IT.
BY: Ronja

Jag fattar inte, vad ska jag göra? haha :D

2010-05-17 22:11:48
http://ronjawe.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: