Visste du..

att jag vill – resa jorden runt
att jag har - en leguan
att min senaste kyss – var för kort
att jag lyssnar mycket på – mitt hjärtas önskan
att jag funderar på – hur kul det skulle vara att ha en snopp åh kissa med
att jag pratar – "långsammare" än förr
att jag inte gillar – när folk inte svarar genast på sms
att min första riktiga kysskommer jag inte ihåg
att jag avskyr när folk snackar – om bomull
att kärlek är – nog inget för mig..
att jag gillar – kiss och bajs humor
att jag alltid kommer att – älska min Mami och Mom mest
att jag är förälskad i – Synen livsnjut
att sist jag grät var –  då jag satt ensam i bilen och hade lämnat mina sambobröder
att min mobiltelefon är – en livsstil (Iphone)
att när jag vaknar på morgonen – är jag dödspigg
att innan jag går och lägger mig klär av mig
att idag har jag – sålt cyklar
att jag just nu tänker på att jag ska börja med mitt hår
att i kväll ska jag – slinga mitt hår och va med Nicco
att i morgon kommer jag – Vara med min Mami..
att jag hoppas – ADHD styr
att jag verkligen vill – härifrån



BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: