Den gastande kvinnan som inte förstår hur underbar hon är


Igår fyllde en väldigt speciell kvinna i mitt liv år!
Hon kanske inte tror det, men hon har haft och har en väldigt speciell plats i mitt hjärta..
Den kvinnan har fått mig att se saker på andra sätt, fått mig att blivit säker då jag varit väldigt osäker.

Kvinnan är helt fucking awesome, du är en förebild för mig ska du veta!

Åh det är fett jobbigt att vi bor så långt ifrån varandra, åh jag suger verkligen på att höra av mig, men jag ska jobba på det.
Att få höra ditt sköna skratt just nu hade inte alls suttit fel, saknar dig väldigt mycket..

Åh jag vill väldigt gärna att du ska komma och hälsa på mig, så tänkte locka dig lite med alla gudomliga/stora/små/dyra/billiga/fina/skitiga/galna/gulliga second hand butiker som det finns massor av här i Oslo (A)

Kom hit kvinna så fyndar vi.

Så vem är kvinnan?

 



BRING IT.
BY: Mariel

Hehe.... Jag vet jag vet! Syster till denna underbara kvinna. Hon älskar ju second hand oxå så det måste vara hon:) kram på dig emmelie

2010-11-24 13:26:44
http://tinamariel.blogg.se/
BY: Sandra

Haha! Vilken dåre du är! Va snällt skrivet vännen...Gasta hem då nån gång så vi kan umgås, kram xx

2010-11-24 16:19:08

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: