jag är en god människa som mår som en ondmänniska förtjänar!!


Idag har Larsdotter mått som en ond person förtjänar!!

Dagen igår började med att jag, Seb, Rio och Kalle drog ut och gick på flummiga ställen, så Rio och Seb kunde fota och filma massa!
Var ute några timmar och det var riktigt roligt, kommer lägga upp nån bild sedan..

Efter det hade vi planer på att bara chilla hemma, kanske gå på bio lr nått!

Men så vart det ju självkart inte, för då kommer Kb hem gastandes, sedan Gädda mm..
Åh de skulle ut och slira, åh Larsdotter var ju verkligen inte svår flörtad då ölen och spriten kom fram!

Så vi drog oss över till Gädda (som bor tvärs över gatan) kom lite mera folk dit, så var det dags igen, DÖDSKRÖCK!

Drog ner på staden sedan, hade en sjuhelvetes buss färd med en äppelkubba som huvudperson, vandrade till ett äckligt jävla ställe som hette Delux, där det bara var väldigt slickigt äckligt folk och Rixfmplayelists on.. BLÄ!

5min sedan vandrade vi igen, Gädda vart förolämpad av att en tjuv ens försökte sig på det uppenbara fotbollstricket på han.. Sedan vart det spring, njurslag och omkullramlingar med mycket skratt!

Begav oss till Garage iaf, där satt vi drack en massa öl, jag och Kb försökte ge oss på att hitta dansrytmen/stilen men la oss rätt så snabbt och återgick till ölen..

Alla vart riktigt fulla och hemfärden tog sjukt lång tid, vi bor ju fan ändå rätt nära, men men på fyllan e man ju segast ever..

- Det låter som en ulv.. (Jag kliar mig på ramen)
- En ulv?? Vad är det?
- Men en ulv..
- Varulv, lr??
- Hmm vad heter det på svensk, varg?
- Låter det som en varg då jag kliar mig?
- Ahh
- Okej

 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: