Larsdotter hoppar in 5min som säljare på T-shirt store


Idag var min första dag som jag var sjuk från mitt jobb!
Kände det inatt redan, då jag låg och kallsvettades och vred mig av kramp i magen, fick inte alls sova mycket kan jag säga.

Sedan så försov jag mig fett mycket, vaknade 7min innan Jennie skulle vara utanför.
Så hann bara slänga på mig kläderna och springa ner!

JA, jag åkte på jobbet, satt där och mådde inte alls bra.
Men eftersom vi har kommit ikapp med allt och inte alls har mycket just nu, kände jag att jag kunde vara kvar tills allt för dagen var klart sedan åka hem!

Så klockan 1120 satt jag mig på busse påväg hem, då när jag  sitter där... PANG åh NOoooO!
Jag har nyckeln hemma på vardagsrummsbordet och alla jobbar!

Ringer till Rio och hon säger det bara är att komma förbi henne på jobbet, så gastar dit!
Då har ju inte kvinnan en enda rast på hela dagen och är själv i butiken, så hon undrar om jag kan ställe mig så hon kan springa iväg och köpa mat samt röka en snabbis, åh fan självklart kan jag de! INGEN RAST, lixom!

Så där stod jag plötsligt igen och det kändes lite som att vara tillbaka på Ginatricot och vika våra favorits T-shirtsbord :P

Neh men uppskattade det mycket, saknar Gina som bara den!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: