Larsdotters bästa present är att få dig som Mami


Idag fyller den personen jag älskar mest av allt i hela världen år!
Hon är vackrast, smartast, gudomlig, underbar, fantastisk, enastående, förebild, rolig, cool, tuff, awesome, min bästa vän och min underbara Mami!


Den dagen jag föddes fick jag det bästa i världen, dig som Mamma..

Skickade blomsterbud till henne, sedan hade jag och mina små Sis som är hos henne, en liten plan, så store Sis i norge punga ut med pengar och små Sisarna de handlade och lagade middag och hade gjort det hur mysigt som helst..

Är så stolta över dem :D

Önskar jag hade varit där, men snart kommer ni ju till mig, längtar som attan till Jul!!

Mami älskar dig gudomligt mycket, hoppas du haft en underbar dag...

Alla blå!

 


BRING IT.
BY: Mami

Åh Emelie,jag har inte läst detta inlägg förrän nu och blir alldeles rörd av dessa rader. Älskade mitt första speciella underbara barn som du är. Ingen Mor i hela universum är mera stolt och lycklig än mig som fick äran att få dig som dotter. Älskar dig så det gör ont just nu <3

2011-03-02 20:31:56

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: