Mycket att uppdatera, lite tid och noll ork


Ha tålamod med mig okej!?

Har fett mycket som har hänt, varit en händelserik helg kan man lugnt säga..

Men jag har inte orken att göra det just nu..
Ta och håll utkick, för ska få fingret ur röven till att berätta vad som sker i mitt liv..

Men ibland blir det för mycket, för att få ner :P

Kommande inlägg (när jag har tid):

  • Den tunga konsären, med den trevliga kö killen
  • Friheten i fosterlandet, med RIKTIG pizza..
  • Shopping äventyret med SEK och inte NOK
  • Larsdotter VS NorskaTullen
  • Fritt ner i Jägern
  • Besattheten av dokumentärer
  • Sarajevofamiljens uppdat samt framtida planer
Så Som ni ser har jag väldigt mycket att få ner på bloggen, men väldigt lite tid!
Men titta in, PLÖTSLIGT HÄNDER DET!

Fitta till folket.


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: