Nu är jag som en förstorad bäbis


Idag då jag låg och frös på vårat loft, med mjukisbrallor, linne, tshirt, hoode och två vinter täcken.
Bestämde jag mig för att springa iväg och köpa mig en OnePiece.

Har velat haft en sådan sedan jag och Rio satt och frös i Åre, vi bestämde oss att när vi var i norge skulle vi köpa oss en varsin!

Sedan när vi var här och skulle handla en, så får jag se till min fasa att Kissie hade köpt en sådan åh tänkte och kände på engång OOoo NO!

Då var det plagget förstört och har fått en världens fjortisstämpel så då kan man inte köpa en sådan!

Men nu fick jag nog, jag har velat haft en sådan i ett års tid, sedan så vet jag ju vem jag är som person och jag kommer ju verkligen inte gasta omkring på stan lr nått dylikt, utan det är en mysdress jag ska ha hemma då jag lullar runt bland vanilje ljus en bra bok och en varm kopp te eller liknande!

Så jag drog och köpte mig en grå och jag bara älskar den :D

 

 

 




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: