Så det kan gå när man haft en hård vecka..


Efter att potatisklyfterna äntligen hade blivit klara igår..

Så åt vi våran ljuviliga middag, åh fy fan vad gött det var!!

Sedan drog vi vidare till Hannse spelade guitar hero och drack lite öl, så jävla roligt var det, älskar verkligen det spelet asså!!

Drog hem till Gädda igen, var där ett tag, men då jag höll på att somna så insåg jag att kvällen var slut för mig, så då begav jag mig hem för att sova..

Åh vaknade klockan 1300, gud vad min kropp och knopp behövde det!

Sedan gjorde jag mig en rikgit frukost med rostat bröd och ost, mums!

Nu har jag kollat lite på några avsnitt av den ny sjukt bra serie som jag har börjat att se :D
Kommer ge er tips senare på vad det är för en :D

Men nu ska jag fan fixa mig så jag och kb kan gasta ner på staden och titta lite..

Fuck of...

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: