Stinkande fötter åh rethosta


Har typ inget alls att skriva om, men vill ju uppdatera så ni mina nära och kära har nått att läsa om :P

Jobbat som vanligt, ingen övertid på två dagar, SKÖNT!

Så igår så drog vi kvinnofolk från Sarajevo oss ner på staden för att fika och snacka.
Drog på Wayéns, åh sjukt vad jag saknade min söta lilla Johanna då och tänkte tillbaka på den hära tiden förra året.
Då vi i princip bodde på wayéns i Sundsvall, åh vi hade det så mysigt i våra fönster korgar!!

Saknar dig stumpa, nu får du allt ta och komma åh hälsa på mig snart!
Annars blir det så fullt på nya saker att berätta, att det blir som det blev i sommras..

Hahahahahahahahaha!

Ska dra med mig KB åh fika och snacka massa strunt!
Sedan blir det öl japp japp..!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: