Tipsar om en sjukt bra serie, titta för FAN


Nu tänkte jag berätta och TIPSA er om den underbara serien som jag har börjat titta på och har just avklarat Sässong 1!

Carnivale


1934, Amerika. Ben Hawkins är på flykt och slår följe med en resande karnival sammansatt av tarotkortläsare, medier, en skäggig dam, siamesiska tvillingar bland andra. Karnivalen ägs av det mystiska mangamentet som styr i bakrunden, som även har planer för uge Hawkins som besitter en ovanlig gåva.


Alltså ni måste bara se, det är sjukt spännande måste jag säga..
Alla som gillar Heros kommer lätt gilla denna kan jag lova!
Alla i killgrannkollektivet tittar på den och älskar den, så nu har jag och Hanna med börjat kolla på det och vi älskar det med.

Måste springa över och få sässong 2 typ nu!!

Se den FFS!!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: