Älskar verkligen levandeljus så mysfaktor


Idag har jag varit sjukt stokad hela dagen, för jag skulle nämligen åka på IKEA :D
Så när jag slutade för dagen, skyndades det hem, sedan av med bring kläderna och på med privatkläder!

Sedan gastade jag och Hanna mot IKEA..

Där shoppades det, nytt täcke, samt en kudde till (Hanna suckade och skackade på huvet), kudd och täck fodral, batterier, massa doft ljus, en träkorg, ett till bord, galgar, sedan överkast som vi ska ha på soffan som vi har kommit på att vi ska införskaffa oss till mysloftet :D

Kommer bli så stört fett med soffa där uppe :D
Vi kommer bara vilja hänga där, sanning sanning sanning!

Kommer upp bilder illa kvickt vi fått soffan!!

Nu har jag nyss varit duktig och slängt i mig spagetti och köttbullar och sitter nu proppmätt och sjukt godissugen i Sarajevoskök!

(Kom och mys på loftet nu då)

 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: