Efterjobbet bara en sån dära vaddå bugg samt öl runda?


Asså SERIÖST, ibland vill jag göra väldigt mörka onda hemska och brutala saker med min iPhone..
Vafan den är anslutet på samma internet som denna dator så varför kan den inte bara funka, så jag kan få skicka in lite bilder som jag vill visa er? Vah vah vah??

Antar att DU Micke har svar på det, så för din del är det bara att skriva en kommentar TACK!!

Jobbade som ni vet till 2300, bussfittan var så klart sen, så vi får springa världens jävla maraton löpning (utan pris) för att hinna med tåget mot Oslo, vi hann ju som tur var, MEN det var inte okej..

När vi väl kommer fram till Oslo så fick vi impuls att bara gasta iväg i jobb kläder och allt in på en pub för att ta en after work bira!?

Sagt och gjort, gastar in på en sunkig pub så man inte skulle känna sig hur vidrig som helst och där är det svenskdansbandsmusik som spelas, sedan är det typ +60!!

Men var riktigt skoj, köpte en öl, glänste lite, buggade loss, sedan så drog vi hem!

Var sjukt skoj, även fast det var kort!!

Åh nu ville jag slänga upp nån bild på det, men såklart är min iPhone fucktardPRO!

Sedan har jag en sjukt stor fråga, vart fan är alla här i Sarajevo? Inte en enda jävel hemma???
Kul då NOT..

Så nu går jag och lägge mig, så jag pallar kliva upp tidigt för att gasta på byn åh shopa mig nått fint, för imorn blir det dödskrök :D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: