Fet, ful och jävligt äcklig så sluta titta


Fett normalt beteende från Larsdotters sida nu.!? Not

Har gått och ladddat hela dagen för fest ikväll, varit och handlat nya kläder, fixat massa annat, köpt alkohol åh dödspeppat!

PANG när alla börjat dricka och fixat sig, så har jag verkligen inte ett enda procents pepp till att gå ut!!
Testar nya kläderna och vill bara spy på mig själv sedan vara hjälpsam och skjuta mig så andra slipper se det jag ser!!

(Oj vad brutal jag vart, men så känner jag JUST NU, åh lägg märke till just nu endast)

Ne får se hur det blir, sätter på mig mjukisar, dricker mig svinpackad och däckar, så slipper omvärlden se mig!


* Nej jag känner inte så här varje dag,
men alla har väl dåliga dagar?

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: