Godmorgon måndag klockan 1200


Shit stört länge sedan jag sov så hära länge på en måndag..
Helt underbart måste jag säga att det var (L)

Har ju det sena skiftet idag, så jag börjar klockan 1500, men kommer vara tidigare på jobbet ;)
Men nu ska jag iaf gå ner och platta samt kamma mitt hår, vilket kommer bli underbart, samt smärtsamt haha!

I lördags hade vi iaf världens fyllesalg här i Sarajevo!
Tackar alla sköna folk som kom och fested bestod nog till 70% av bring folk vilket som var stört skoj..

Jag drack mig stup full så klart, teuqila på krogen vart det med, så hejdå med förståndet kan man verkligen säga..
Tappade bort jackan, kavajen och väskan, tyckte jag!

Eller så hade jag bara givit en sak till varje killkompis att hålla i.. HAHAHA
Han med och slå två arbetskollegor med, varför vet jag ej..
Men har bett om förlåtelse och haft ångest för det, men de får ett varsit straffslag idag :P haha!

Spydde inte iaf :D Tummen upp för den!

Nu ska jag iaf, fixa mig långsamt fy fan vad gött :D

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: