Jämtland, jämtland, jämth åh ständut


Igår när jag och Kalle drog på 711 och handlade, så köpte jag de super dödsgoda godisarna Dragster 2000 samt 3000..

De godisarna har jag fan handlat sedan jag var stört liten, åh de är verkligen jätte jätte goda!

Åh som Mötley alltid säger, man måste blanda ta en av varje ;)

Men så idag så ser jag på påsen att det står JÄMTGOTTAB, åh får bara upp en tanke..
Det måste ha varit en jämte som har gjort de hära godisarna!!

Så jag googlar åh så klart har jag rätt!!
De görs i Östersund, för er som inte visste det..

Hahahahahahahahah tycker det va fett skoj och mysigt så dära här i OSLO ;)

 


BRING IT.
BY: Moster

Tillbaka till rötterna alltså! Favvogodiset tillverkat i favvolänet! Så sweeet! Pyss!

2010-10-08 16:30:48

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: