kebabäventyr, lycka och röda converse


Styrde kvälle till de ända rätta!

Efter mitt hatinlägg, till mig själv!
Så drog jag på mig mjukis kläderna, sedan sprättade jag en bira!

Folket rullade in, mycket nytt folk så det var riktigt trevligt, efter några öl och lite sprit, så klättrade jag upp till loftet och hittade i min favorit sjal (som jag trodde jag hade hemma i sverige) så var fett glad och hittade kläder som passade på 3 röda!

Forsatte festa här, sedan drog vi ner på byn, letade ett bra tag efter ett ställe vi skulle på, men tillslut gav vi upp och splittade oss..

Jag hade målet Dus, då Matte och Nisse (mina gammla arbetskollegor) var där, åh det var så sjukt skoj att träffa dem, har fan saknat dem sjukt mycket.. Hade hur mysigt som helst, skrattade och log så jag hade ont i skrattmusklerna!

Sedan lurade Nisse iväg oss på en himmla promenadäventyr efter kebab, som slutade i att de tre ställen var överfulla till bredd och längd!
Så det vart lite griniga miner där från Larsdotters sida, hungern pratade lite där!

Men vi gastade hem till Nisse för att laga middag, men där vart vi bara fett trött så jag och Matte tog taxi hem!

Shit vad jag ångrade imorse att jag inte hade ätit iaf, mådde fett dåligt, åh det har jag gjort hela långa dagen kan jag lova er!
Uttorkad av dess like!

Skulle kunna bada i cola!

Men ah var så skoj att träffa pojkarna, vi måste verkligen börja ses mera!
För Matte du ser så lycklig ut med mig ;) hahahahaha!

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: