Larsdotter = Prussliuskan


De som känner mig kanske såg att jag hade skrivit att jag hade tagit ut löshåret, men ni såg inget om att jag hade satt i nytt, men ja om ni känner mig tog ni nog det för givet...

Men denna gången har jag inte gjort det och jag är fortfarande utan löshår...

OCH JAG HAR PANIK!!

seriöst, detta är inte jag och detta är inte vad jag vill!
Men läget är så nu att jag inte har nått lim, jag vill ha nytt löshår och jag jobbar på ett lager.
Så jag tänkte att denna gång kunde jag hålla ut några dagar utan!

Vi får se hur det går, just nu sitter jag i köket i sarajevo och ser ut som Prussiluskan och är väldigt bitter och grining!
Och får hela tiden höra hur söt jag är... JAG VILL INTE VARA SÖT!

Så är det nån från jobbet som läser min blogg är detta en varning!
  • Var snäll med mig
  • Ta inte av mig mössan
  • Säg inget om hår
  • Och gör som jag säger
Andas andas andas andas

Ne nu ska jag beställa nytt hår...

FUCK U

 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: