Pling pling VAKNA FÖR fan...


Oooohhoo, då är man hemma för dagen..
Fick åka med snälla Tommie hem idag, guldvärt måste jag verkligen säga!! (Y)

Sitter i soffan och för första gången så fryser jag inte :O
För igår satt jag och Kalle på elementen så nu är det riktigt korsligt här inne!!

Så himmla sugen på nått att äta, så Kalle ska följa med mig bort på 7-eleven, så jag får handla nått mummigt..
Kanske ska passa på att handla frulle tills imorn med, för vet ju till hundra procent att jag inte kommer palla att gå imorn lixom!!

Hmm vad ska jag handla då? Bolle, snask hmm redbull? STORA FRÅGOR..

Aja vilket fall efter 711 så ska jag och Kalleponken kolla på en film, som han säger är bra..
Har givit upp det hela med att fråga Kalle vad filmer handlar om, då jag aldrig förstår hans utlägg om filmer ;) Hahaha!

Men gillar han starkt ändå <3

Fuck u..

(Imorn ska man tydligen vara en personlig väckarklocka, då KB är fullgumma idag 06:50)




BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: