Söndagen Larsdotter vaknade upp utan Herr Ågren vid sin sida


Gårdagens fest..
Det var som att vara med i en film och en serie på en och samma gång, samt vara 15år igen..
Om den delen var positiv eller negativ, har jag inget svar på iaf!

Men inser en stor sak i det hela, desto mognare, desto enklare och det tummar jag upp för!!

Bra häng i Sarajevo så klart, många mysiga bilder som ska komma upp inom en snarframtid.
Drog vidare på krogen, 80-tals Hip Hop och det var hur sweet som helst, jag och Rio drog en riktigt kickassfreakÅREdans, åh då kom det fram några killar och sa:

- Men sådära kan ni ju inte dansa! ^^

Varav att Rio punchar whatever med en dans, så jävla roligt!

Söndagen min har beståt av endast en sak och det är Gosspi Girl, matar gärnet, men nu tog jag en snabb pause för att uppdatera lite, men nu ska jag titta vidare..

Men tackar folket för en Motherfuckerkickassawesomenight!!


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: