67,5 timmar jobbad på denna vecka


Men rikktigh..

Jobbat idag, åh det har gått riktigt bra, som var en jävla tur då jag var lite smått bakis och hade huvudvärk.
Tur man har bra arbetskollegor som får en på bra tankar...

Gjorde även en typiskt larsdottetbakisvurpa idag och faceplantade cementgolvet, helt utan den dära reflexen som vanliga folk har.. ATT TA EMOT SIG!?

Kom hem jag och KB drog och handla mat, sedan dess har jag legat i min luftmadrass på mitt underbara loft i Sarajevo och har inga planer alls på att resa mig eller lämna denna spootth..

Alla andra i kollektivet är på fugazi och ser nån premiär på skid/snowboard film, var tänkt att gå jag med men ändrade mig tvärt, vilket är lite tråkigt men sjukt skönt för kroppen!!

Nu ska jag slå på en film och mysa ner mig ordentligt, enda som saknas är en jävla karlkropp bakom min rygg!!

(Terry Richardson)

 


BRING IT.
BY: pALLE

kåtboooCK:o

2010-09-13 00:14:36
BY: emelie

busmuuuuuuus

2010-09-13 23:10:52
http://emsiiiis.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: