Bring, I´m Bringing it, Bring is my life


81 timmar jobbad jag förra veckan, alltså på 7 dagar!!
Är nu inne på min 18:de dag på Bring (som mitt jobb heter), åh jag har jobbat 18 dagar i sträck.
Två av dem dagarna har jag slutat "tidigit" 8-16, de andra dagarna har det varit minst till 8-21!!

Idag kände jag att jag börjar bli sjukt sliten...

Så nu hoppas jag ni förstår varför min blogg har blivit så stört tråkig.. Jag jobbar sedan hem sova sedan jobbet igen!

Just nu är det iaf fest i Sarajevo, ett vimmel av folk och ljudligt som attan, åh vad gör Larsdotter jo hon ligger nerbäddad i sängen och ska slå på en film för att sedan sova, då hon ska på jobbet 9 imorn!!

Men måste tillägga att jag trivs som attan på mitt jobb, har bra arbetskollegor och riktigt roligt, åh dagarna bara flyger förbi, åh hade det inte varit så hade jag alrdig klarat av att jobba så hära mycket!
Sedan är det så skoj då man ser resultat av det man gör och får beröm såklart ;)

Så ligger det till iaf mina sköna socker bönor, GOD NATT


BRING IT.
BY: George

Vilken jävla krigare, kommer bli en bra fru av dig!!!! :)

2010-09-25 01:19:47
http://snorhornet.blogspot.com
BY: Elin [D.Y.T]

Du är ju redan en awesome fru!?! (tänkte på kommentaren ovan)

Tack så mycke för kommentaren käreste.. Passa så du inte ta ut dig!!!!!!!!!!!! alla blå

2010-09-25 09:48:48
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: