Den 12åriga Larsdotter hoppar in i mig ikväll


Sitter nu uppe på mysloftet mitt, med den fina röda lampan jag fått av min egna lilla Mami och lyssnar på Manks soft playlist på spotify, den är för övrigt riktigt grym, det har han gjort bra karln!!


Skulle egentligen dricka explorer och bli svinig ikväll, men när klockan började närma sig avtrubbade den peppen och känslan något sjukt mycket att jag helt valde att stanna hemma!!


Vet inte riktigt vad det är med mig idag, sjukt deppig men över vad kan jag inte sätta fingret på..


Men just nu skulle jag vilja vara 12 år och bara sitta inne på mitt flickrum och lyssna på deppkärleksbalader och tycka att det är mest synd om mig i hela världen och ligga med en släckt lampa och bara låta tårarna rinna längst mina kinder...


Och vill ni veta det är helt OKEJ att känna så ibland, det är lagligt och man får det!

Helt utan att man är en svagperson, mm.


Så nu ska jag blunda och bara tycka lite synd om mig för nått som jag behöver tycka synd för mig om!!

 


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: