Får ta till flaskan i helgen då, inge mer med de..


Larsdotter är ledig ihelgen, så det blir crazy shit in Sarajevo då, Whoop whoop

Har jobbat 157,5 timmar på två veckor, tycker det är riktigt duktigt jobbat av tösen, vad tycker ni? :)
Åh då vill ni inte veta vad det blir med 50 och 100% timmarna ;)

Igår kom jag hem, såg en film sedan somnade jag och sov tills klockan ringde 0530 imorse, trött tjej!

Ikväll är jag pigg och det kommer jag vara imorn med, då jag vet jag ska ha en ledig helg, tycker det suger vill jobba, men det får vi icke, utan chefen vill man ska ha ledig helg, så då måste man ju helt enkelt ta till flaskan :P

Är så stört sugen på en helt vanlig hedelig EmmANDNicco-fylla, så NICCO kan du KOMMA..... SNÄLLA

(protard<3protard = fucking awesome 4-ever)



BRING IT.
BY: nicco

hahahha det där var gamla goda tiden alltså!



p.s hade inte jag tandställningen just på den här bilden??? haha

2010-09-30 22:53:24

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: