Hatar klockalarm ställda på 05.30


Kvinnan fick jobba övertid idag, men endast till 2000 (vilket sög)..

Imorgon börjar vi med skift, vilket betyder att jag börjar jobba 0700 och jobbar till 1500 denna vecka, sedan nästa vecka så kommer jag jobba 15-23!

Lite mer nice med det sena skiftet, slipper man ha så mycket dö tid då man väl kommer hem!

Det roliga och läskiga och allt med detta med skift, är att jag ska vara ansvarig över de 9 personerna på mitt skift och se till att de gör de, de ska och att allt går runt som det ska!

Sjukt skoj att de tycker jag jobbat så bra och så under mina tre veckor att de låter mig få det ansvaret :D
Ska bli roligt som fan med utmaning..

Peppa folken som attan, ska vara roligt att gå till jobbet :P

Så det är fett snabba svängar här i Oslo..
Men fett rädd för avlarmningen imorgon på morgonen då jag aldrig avlarmat eller larmat.. HAHA
Paniken kommer flöda hoppas verkligen inte nån av de nya som ska komma är där då ;)

Nä nu är det väl bara att gå och lägga sig, för ska upp 05.30 känns tungt som attan usch :(

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: