Hjärtat öppnas


Söndagen har beståt av att sova, mys tid med Rio och tittat på två filmer, gjort ansiktsmask, tvättat och tänkt..

Tänkt det jag hatar mest av allt, iaf på sådant som man tänker på då man är själv och har tid att tänka på saker och livet!! Feel me?

Mami älskar dig till rymden och tillbaka
Mom du är min hjältinna
Sis 1-6 tänker alltid på er
Bro 1-2 tänker alltid på er
Moster saknar dig och ditt skratt
Kussarna saknar kussehäng

Nicco prata, skratta, bara vara, äventyr saknar det så stört mycket du är min energiladdare
Frugan min klippa av guld

Åh alla mina nära vänner saknar er alla vid väldigt många tillfällen väldigt ofta..

Men som det ser ut så kommer jag bli kvar här ett bra tag så nu får ni fan börja gasta ner hit och hälsa på mig ffs..



.Saknar dig väldigt mycket

BRING IT.
BY: nicco

ååh! jag saknar dig med vännen you know it! love

2010-09-27 22:18:52
BY: Elin [D.Y.T]

<3<3<3 miss you. alla blå

2010-09-28 23:44:14
http://galleri.blogg.se/doyathang

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: