iPhone inlägg à la Larsdotter

Det suger fett att skriva inlägg på iPhonen, men jag ville ju inte göra er alla besvikna!! Så omtänksam man kan vara då, ibland.. Har nu fixat och klätt av mig för natten, tänkte lägga mig redan nu, oväntat va!! Men är dödstrött jobbar som en riktig LAGERHOE.. Åh imorn måste jag och Seb åka buss, som innebär att vi måste kliva upp nästan en timme tidigare än vanligt, inte okej!! Så nu kan det gärna komma hit en ny duschad Karl och trycka sig tätt mot min rygg så jag kan somna fint.. För jag hatar att somna ensam och Kalle min sambobroder från Åre som ni vet flyttat in här i Sarajevo kommer inte gå och lägga sig förren om x antal timmar!! Sedan så gills han inte riktigt heller.. Haha inga illa menat ;P Inge Facebook sex fick jag heller, fett inte OKEJ ;) hahaha gnatt

BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: