Jobbhoran med ömaste fötterna i OSLO


Sorry, nu har jag haft ett sådant dära dåligt break på bloggningen IGEN..

Men det är endast fatt jag har fått mig ett nytt jobb och jag har jobbat som en hora, sedan i måndags till idag har jag jobbat 54 timmar och då ska jag även jobba imorn 10-20 (minst) och söndag..

Här jävlar jobbar man och står i..

Har iaf börjat på ett nytt lager som heter Bring, Seb jobbar med där, fast vi jobbar inte med samma sak eller på samma avdelning.

Triv fett bra på mitt jobb, riktigt härliga människor jag jobbar med och det känns så stört bra måste jag säga, var ju lite orolig för det, eftersom jag hade det så himmla bra på bright point, men jag hade verkligen inget att vara orolig över!! SKÖNT

Nu ligger jag död i sängen och ska slänga på en rulle och njuta lite, men suger för är fan fett sugen på att öppna explorer flaskan och bjuda på lite DÖDSKRÖK...

Men icke, elleh??


BRING IT.

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: