Kon hästar inget i hagen iaf..

Damp damp damp damp damp damp damp damp...

Just nu är jag så uttråkad att jag vet inte ens vad jag heter, jo det är klart jag vet det...
Men ni fattar vad jag menar!!

Pratar omkull mig själv hela tiden, lät ännu mer normalt, men jag pratar så otroligt mycket med mig själv..
Negativt eller positivt det är frågan?

Ikväll eller soon kommer KB hem åh vad jag har SAKNAT henne!!
Hon får fan sluta upp och lämna mig så hära, känner mig fan som en övergiven hundvalp!!

När hon kommer då vill jag vi ska krypa ner i myshörnan på loftet, sätta på en fett bra fille och sedan äta svenskt mtf godis.. Så KB jag bestämmer nog det!! (A)


"Kille sökes för skedning och toffling vid god affär får han en extra belöning"






BRING IT.
BY: emelie

hahaha skön bild.

2010-09-20 20:51:48
http://emsiiiis.blogg.se/

NAME:
Kom ihåg mig?

MAIL: (publiceras ej)


BLOG:


COMMENT: